DeStoiven schreef:Ik gok 18/12 in de Flora.
Moderators: Hoste, guuSt, fillie, Bart Marcoen, denburt, Crocket
DeStoiven schreef:Ik gok 18/12 in de Flora.

Bart Marcoen schreef:een gokje uit goede bron... of een echte gok ?DeStoiven schreef:Ik gok 18/12 in de Flora.
Bart Marcoen schreef:een gokje uit goede bron... of een echte gok ?DeStoiven schreef:Ik gok 18/12 in de Flora.
jens vw schreef:Hopelijk est vedrom in December...
tony schreef:niej das zjust zjoeben,
mo wel ewa kompasje mé waugenbavers die eer aungazjeiren ver n'iejn of ' andere kandidoot zennen dekoor!
tein es een kiezink in de mondj deisember wel ne zeigen!
En ik peis iejrlék gezeit oeik ver dendiejnen da prinsj wert, tein kaan' restig oon een ontweirp ver zé kostuum weirken, en moet 'n ni vliegen
ver de bestellink van zen bollekes, madolljes en nominetten...

Keirekes schreef:Ik gok op 4
Devos (dor ben ik vroi zeker af)
Pat A
Pat B en
B(r)eeckmaan hé

de flippen schreef:[
weet er iemand of het gerucht klopt dat bonnaerens ook nog eens zijn kans zou willen wagen?
door eje wel een poentj,getj tein wa miejr toid ver allestony schreef:niej das zjust zjoeben,
mo wel ewa kompasje mé waugenbavers die eer aungazjeiren ver n'iejn of ' andere kandidoot zennen dekoor!
tein es een kiezink in de mondj deisember wel ne zeigen!
En ik peis iejrlék gezeit oeik ver dendiejnen da prinsj wert, tein kaan' restig oon een ontweirp ver zé kostuum weirken, en moet 'n ni vliegen
ver de bestellink van zen bollekes, madolljes en nominetten...
geif moi mor deisember da'k noding nog twie- mondj- eenhalf toid em ver de waugen ...
Tony
ja ik weit het Jacquy en Jan... droi weiken es oeik miejr as toid genoeg ver peiper en zaat in de stoet te bringen
de zjoeben schreef:op de mert een vettig fistjen baan,oon den toeig van de zwette maan
Keer terug naar Prins Carnaval Verkiezing
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast