Wie doet waar een 'buitenstoet'?

Arend, Dendermonde, Ninove, Opwijk, Halle, Opstal, Lede, Ledeberg, Knokke-Heist, Oostende, Roeselaere, Poperinge,enz... Kom alles te weten van de plaatselijke carnavals op een ander ! Misschien kennen men der nog iet van lieren oftewel andersom !

Moderators: Hoste, guuSt, de zjoeben

Re: Wie doet waar een 'buitenstoet'?

Berichtdoor wifi » 08 maart 2010, 09:31

Misschien emme'k ten just da ieste stik gemist? :?
Gelek da'k gezeit em "...'t stik da'k gezien em..."
Nor Hamme es de moinjdag da's nie ver doi "aaten bakken" mor ver de afterparty's in de cafe's 's auvends.
Allei vroeger was da toch goe t'es en toiken lejen da'k nog 's moinjdags geweist ben. Mor ik zien't al goi go'tj nie kommen allei,
ka't perkant geiren op aa kosten ne kiejr ienen gedronken :wink:
Ben in deiremonne geboeren, mor 'kem er spoit af !
wifi

Berichtdoor leysekenjimm's » 08 maart 2010, 10:16

wifi schreef:Misschien emme'k ten just da ieste stik gemist? :?
Gelek da'k gezeit em "...'t stik da'k gezien em..."
Nor Hamme es de moinjdag da's nie ver doi "aaten bakken" mor ver de afterparty's in de cafe's 's auvends.
Allei vroeger was da toch goe t'es en toiken lejen da'k nog 's moinjdags geweist ben. Mor ik zien't al goi go'tj nie kommen allei,
ka't perkant geiren op aa kosten ne kiejr ienen gedronken :wink:

Wifi,

We zeggen da al lank hé besteken,we goan d'er toch isj weirk moeten van moaken vér te soamen ienen te schellen hé.
Niej ik hem giennen congé ne mier jong dus,geen hamme vér moi by the way zoterdag zitten we in Mortsel in de stoet.
ge kenjd noar doar altoid isj komen ook hé,ge bringt a fiolet mee ge loatj di goan winkelen mé a koart en goi kenjd noar de stoet zieng op a gemak
En mé ons een pintjen drinken hé :wink:

Leyseken
leysekenjimm's

Woonplaats: meest al oan t'eizelsploin,of in moin botenverbloif in eirremonne

Berichtdoor Ken » 08 maart 2010, 12:52

Roeselare was reidelèk goed, veil volk, 2 Oilsjterse groepen vér t nivau ewa op te krikken :wink: en t zonneken schein ...
en ni te vergeiten ge vond dor gelèk iejrder vermeldj "zelfgemokte Westvlomse wauges" die weir in Oilsjt isj meigen beizegen émmen (of was 't na omgekiejrd ??? :lol: ).
Negatief vontek de ontbindink ... âal mé ne kiejr stont de plosjelèken prinsj op nen hoek te wachten en door wast in iejne kiejr gedoon, zelf nog noeit ni meigemokt mor allei ... Vér de rest zollen ze eer door verongelikken vér een onnoeizel bolleken, en die âavers wooren nog t eirgst :lol:
Allei op nor Woluwe binnen 14 daugen ...
Kenny

Berichtdoor leysekenjimm's » 08 maart 2010, 13:40

Wie goat er zoaterdag noar mortsel van Oilsjt???
leysekenjimm's

Berichtdoor A.Dooms » 08 maart 2010, 15:23

Koentje,

Et was tof van aa door te ontmoeten en ik ben kontent dak naa e gezicht kaan plekken op Koentjen.

Efkes ter info : da gat van 25 menieten was te woiten oon iemand die vanboeven op nen waugen stond en nen epilepsie-oonval eit gekreigen. Diejne mensj es op zenne kop terecht gekommen op den betong, et moet reidelek noig zen geweist. Ierdeer moesten alle groepen die der achter stonten, wachten oiteroord.

Et was inderdood eiremoej taroef. As ze al nen waugen atten, wooren de miejeste en de schoensjte stikken van Oilsjt. En ten willen ze mè nen gewoeinen otto 2 wauges trekken mè volk op (diejne leste groep mè die stikken van Eirg). Ge kentj aa goon veirestellen dat da spel reidelek doempten ... mor ja, ze wooren wel schoein mè eer wit lauken oever eere kop :wink: . Mor Roeselare es en blijft nen toffe stoet ver in te loeipen.
Ann
Sjattlantis
A.Dooms
Ajoin

Berichtdoor STEFAAN_SALONG » 08 maart 2010, 19:27

leysekenjimm's schreef:Wie goat er zoaterdag noar mortsel van Oilsjt???

Salong zal te zieng zen in mortsel :)
(Salong)Carnavalist tot in de kist !
Salong 2010 : "Ter hangt iet in de locht"
STEFAAN_SALONG

Berichtdoor koentje » 08 maart 2010, 20:19

A.Dooms schreef:Koentje,

Et was tof van aa door te ontmoeten en ik ben kontent dak naa e gezicht kaan plekken op Koentjen.

Allei, das wederzijds... hopelijk zijn de foto's en filmkes op da cd-rom-ken die ik u gaf ook van redelijke kwaliteit.( :?: )
De kleine was apetrots op haar 'cadeautje' en mocht ook nog in de stoet met iemand van Sjatt op de foto. :D

Vraagske :?: Voor dit rubriekje: waar hadden jullie van Sjatt nog een buitenstoet?

Mvg, Koen.
Laatst bijgewerkt door guuSt op 08 maart 2010, 20:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: kwoot gebrikkoleird
koentje

Berichtdoor tanj'eken » 09 maart 2010, 02:49

wifi schreef:Vandaug insj in Opstal langsgeweest tja da's nie echt veir ee ver moi, de stoet nie volledig gezien men zoontje van nog gien 2 was erboi en 't was ewa te kaat ver em.
't Stik da'k gezien em was triesteg :( Tja as die droi daugen van oilsjt nog ves in aa gedachten zitten.
Toch oeik e pluspunt in cafe de Pallieter was't vollenbak Oilsjterse meziek :!:
Mor ik leef nog op hoop volgende week de moinjdag trek ek nog insj nor Hamme.

Int beukenhof (van Opstal natierlijk) wast uk wel tof :-) Bjorn was doar dj, dus ge kost al isj een Oilsjters ploatje gon vraugen :mrgreen:
!! DJ's@Oilsjt: 19 december 2009 in de Burcht !!
tanj'eken

Berichtdoor eirg » 09 maart 2010, 08:09

eirg got oeik insj op boitenstoet nor Wellin, saumen me oa de sjattrellen
langk gelejen da wen da insj doen :)
eirg

Berichtdoor leysekenjimm's » 09 maart 2010, 09:26

tanj'eken schreef:
wifi schreef:Vandaug insj in Opstal langsgeweest tja da's nie echt veir ee ver moi, de stoet nie volledig gezien men zoontje van nog gien 2 was erboi en 't was ewa te kaat ver em.
't Stik da'k gezien em was triesteg :( Tja as die droi daugen van oilsjt nog ves in aa gedachten zitten.

Int beukenhof (van Opstal natierlijk) wast uk wel tof :-) Bjorn was doar dj, dus ge kost al isj een Oilsjters ploatje gon vraugen :mrgreen:

tanj'eken,

Ik wist het da den Bjorn doar was en ik had er goesting op om der een lap op te geiven hé.Ik hem gezieng op de foto's van smoelenboek da ge d'er ook wordt mé een delegoasje.Moar ik zen doar op die receptie van den opstal ineens zoe ziek gewerren en kost noar huis.Ik zen nog nie op moin ploe miljaarde.

Leyseken
Nog kwoad op zen zelven om da hij den handdoek hedj moeten smoiten op den opstal. :? :oops:
leysekenjimm's

Berichtdoor de flippen » 09 maart 2010, 09:30

leysekenjimm's schreef:
tanj'eken schreef:

tanj'eken,

Ik wist het da den Bjorn doar was en ik had er goesting op om der een lap op te geiven hé.Ik hem gezieng op de foto's van smoelenboek da ge d'er ook wordt mé een delegoasje.Moar ik zen doar op die receptie van den opstal ineens zoe ziek gewerren en kost noar huis.Ik zen nog nie op moin ploe miljaarde.

Leyseken
Nog kwoad op zen zelven om da hij den handdoek hedj moeten smoiten op den opstal. :? :oops:

ja, den averdom komt ni allien hein :lol:
of zitje al me de peregrip ?
Ja men schaupen...
de flippen

Berichtdoor leysekenjimm's » 09 maart 2010, 09:39

de flippen schreef:
ja, den averdom komt ni allien hein :lol:
of zitje al me de peregrip ?

Flippen,

Ik peis ierder da k'ik nen Ajoinvirus hem,as ge boi den hond sloapt hé....
Da van dien averdom kan k'ik na nie ontkennen zé.
De joaren beginnen te wegen as deken van de Jimmyniekes :wink:

Leyseken
Isj ter al plosj op moilebeek? :mrgreen:
leysekenjimm's

Berichtdoor A.Dooms » 09 maart 2010, 11:12

koentje schreef:
A.Dooms schreef:Koentje,

Allei, das wederzijds... hopelijk zijn de foto's en filmkes op da cd-rom-ken die ik u gaf ook van redelijke kwaliteit.( :?: )
De kleine was apetrots op haar 'cadeautje' en mocht ook nog in de stoet met iemand van Sjatt op de foto. :D

Vraagske :?: Voor dit rubriekje: waar hadden jullie van Sjatt nog een buitenstoet?

Mvg, Koen.

Noste week in Wellin, saumen mè Eirg en ten nog in Frankrijk e stik of 2 veirloeipeg.

Bedankt ver et CDken, ik moen der nog nor koiken, zondag een betjen blijven angen en gisteren te loot tois van 't weirk. Ik doeng men best om der vandenauved zeiker nor te koiken en ik loot aa iet weiten.
Ann
Sjattlantis
A.Dooms
Ajoin

Berichtdoor jens vw » 09 maart 2010, 16:36

LEP doet den Orend (oiteroord) en opwoik
Afbeelding
jens vw

Berichtdoor tanj'eken » 10 maart 2010, 00:18

leysekenjimm's schreef:
tanj'eken schreef:

tanj'eken,

Leyseken

Deine smoelenboek is toch ver ni veel goe zèlle, ik peis da den elft van Vlonjeren al foto's gezing eit van ons in Opstal :-) Mor kom, kem moi crimineel geamuseerd, en ja zelfs mè mensjen van Deiremonne :-) Da, das ter oever :mrgreen:
!! DJ's@Oilsjt: 19 december 2009 in de Burcht !!
tanj'eken

VorigeVolgende

Keer terug naar Carnaval Elders