uitslag

Hier vind je alle info omtrent de onderwerpen, thema's van de groepen alsook al enkele foto's en allerhande groepsinfo, transfers van leden, het maken van de wagen, kostumes, enz...

Moderators: Hoste, guuSt, fillie, Bart Marcoen, denburt, Crocket, Droef_Stefken

Re: uitslag

Berichtdoor yordi » 18 feb 2010, 18:06

ach
tzen ieder joor intresante kerels of toch die peizen dazzet zen ...
die al neker een joor nen balk emmen gedraugen en het boegbeltj van de stad wooren...
en die spoitig genoeg eir kamerotjes en concoerten bé jury en stad zitten emmenn , en die op veerhand altoid den oitlsag weiten.
en da ten oeik mé veil eir ieder joor oon de " groepkes" mé veil zjaar vertellen ..;

jammer , mor tzen wel DE maanen van de stad !
Afbeelding
yordi

Berichtdoor dezwettemaan » 18 feb 2010, 18:14

yordi schreef:ach
tzen ieder joor intresante kerels of toch die peizen dazzet zen ...
die al neker een joor nen balk emmen gedraugen en het boegbeltj van de stad wooren...
en die spoitig genoeg eir kamerotjes en concoerten bé jury en stad zitten emmenn , en die op veerhand altoid den oitlsag weiten.
en da ten oeik mé veil eir ieder joor oon de " groepkes" mé veil zjaar vertellen ..;

jammer , mor tzen wel DE maanen van de stad !

oe zén weir gien maanen van 't stad kem e kik nog thans iet tissen men biennen angen ?????
dezwettemaan

Berichtdoor Toon » 18 feb 2010, 18:17

fillie schreef:
Neoke schreef:en oeik de extra proiskes zen gekost...

Extra carnavalsprijzen

AALST - De prijs van Groen! Aalst gaat naar de Droeve Apostelen voor het gebruik van overwegend ecologisch materiaal bij de uitbeelding van hun onderwerp ‘Het is altijd groener aan de overkant'. De originaliteitsprijs Van Mossevelde gaat bij de ingeschreven groepen naar De Steynzoel'n met ‘Voor een speciale carnaval moet je bij Kalinka zijn'. Je kan er genieten van de natte kamer, de S(peciale) M(anieren)-kamer of de wenskamer. De losse groep ‘Konter verkiert' scoort met ‘Frank Vandenbroucke in hotel de Zwarte Pruim in Senegal'.

bron: http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail ... tcode=9300

komieke tisten, die groene jongens. "Ecologisch materiaal", mor g'etj er wel honderd stroiken en boeimen ver vermoeird. As ge nen boeim in aanen hof wiltj kappen, moe je op 't stad een vergunnink goon vraugen, dankzoi die sjaarels. Mor as ge ne giejlen botanikken hof op aane waugen zetj, zedde ne goeien want ge beizegt ecologisch materiaal.

Wa verdiendje door mei, in foite? E poor groize kaasen ver iederiejn in aane groep?

Nen bong ver e paar potten 'groene' verf, de verf zelf, die zieje niet
AKV B&B 2010: De Dopschoel!

Afbeelding
Toon

Berichtdoor A.Dooms » 19 feb 2010, 14:42

Et es ier nog nie geschreiven mor oon alle winnoors, nen iejlen dikke profisjatt, geir etj dat allemool verdiendj elk op zoin oigen manier.

Jonges en maskes van Beschomt, nie opgeiven, geir zetj goed, doe gewoein eir ding verder !
Tenon en meniejr, ik ben graalek fier op eir !
Bedesterd vond ek ik een betjen ondergewaardeird, wat een prachteg kostuum ooje geir gemokt !
Eirg, blijven voesjdoeng, carnaval es miejr as teis !
Steijnzoel'n, ik vond da geir iejn van de schoensjte wauges at ! Prachteg, nie oeverloojen, af gewoeinweg !

Oon aal d'ander groepen : sjappoo, onder deis weirsomstandegheiden, mè te woineg volk ver goed te zen ! Et kaan alliejn in Oilsjt !!!

En ver diegein die twoifelen : weir woren graalek kontent mè onzen oitslag, zjust wa dammen ver oeigen atten ! Mor boevenaal, weir emmen nen ongeloeifelekke carnaval gad, veil beiter as de leste jooren, iejnen ver te omtaaven, en weir oepen dat er nog iejl veil van de deis meigen volgen !

Ann
Sjatt
Bewijs meer dan geleverd dat wij geen jurypoepers zijn en bepaalde groepen niet in de weg staan maar dat ze het gewoon zichzelf aandoen !
A.Dooms
Ajoin

Berichtdoor michelleken » 07 maart 2010, 22:15

Grote fout bij berekening punten van de jury ondekt.
akv wadesdavoriet krijgt 142 punten te weinig en zou normaal op de 7de plaats eindigen.
wat is de fout
er zijn 2 jury leden die ons geen punten geven omwille van familiale banden met leden van onze groep
in dit geval word het gemiddelde van alle jury leden samen genomen
het gemiddelde van de jury bedroeg 71 dit x 2 bedraagt 142
dit wil zeggen dat wij normaal 1620 punten behallen en recht hebben op de 7de plaats en dusdanig 700 euro te weinig hebben
morgen telefoontje naar Det.
krejeis wa ter goot gebeiren na????????
michelleken
Laatst bijgewerkt door michelleken op 08 maart 2010, 20:03, in het totaal 1 keer bewerkt
michelleken

Berichtdoor Neoke » 08 maart 2010, 12:48

a niks aja... voigen nau pausen... dus niet niemier on te doegn... :?
Droeve vér 10: ’t Es atoid groener oon den oeverkant.
Neoke

Berichtdoor A.Dooms » 08 maart 2010, 15:28

Ik em in menne mailbox van ne kammeroot de poentjen teis wiekend oeik gekreigen en door ee je geir wel poentjen van alle juryleden, zjust gelek as aal de rest. Ik em aa diejne loist deirgestierd. Va woor dat diejnen afkomsteg es, weit ek nie en oeik nie of dat et den offisjeilen es van den deirweerder.
Ann
Sjattlantis
A.Dooms
Ajoin

Berichtdoor David2028 » 10 maart 2010, 14:27

Kem hier oeik isj ne loist onder oeigen gezien van den oitslag

en kwil moi excuseren on jurylid nummer 7 want bloikboor emmen we dienen mensj iet misdoon want we woren onze lesten volgest hem

groentjes ;-))

david2028
ver ons de leste plosj en de cheque van delforge
David2028

Berichtdoor Coeimaaneken » 10 maart 2010, 14:59

[quote="David2028"]Kem hier oeik isj ne loist onder oeigen gezien van den oitslag

en kwil moi excuseren on jurylid nummer 7 want bloikboor emmen we dienen mensj iet misdoon want we woren onze lesten volgest hem

Awel, ik goon et zelfste doeng oon de juryleiden nummerau 1 én 2......
Dagge iemand ni doe vintj, das aa oigen miejnink, moor dagge de mensjen mor 34/100 geift of 45/100.....door zakt men broek van af zelle!
Slecht nor aa miejnink, da kaan zen, mor boizen.....????? Nummerau 2 geift zelfs oon zwisj 25/100........ze moesten em mor e vierde van zen madolje en zen bongskes geiven!!!!!

Sjeem on joe besteken!

Jurgen
Ik ben nen ajoin!
Coeimaaneken

Berichtdoor A.Dooms » 10 maart 2010, 15:06

David2028 schreef:Kem hier oeik isj ne loist onder oeigen gezien van den oitslag

groentjes ;-))

david2028
ver ons de leste plosj en de cheque van delforge

Dat at ek van aa naa noeit nie verwacht sé :wink: !

Troeist aa, der zen zjurieleiden die et onder de gegeiven weirsomstandegheiden noeideg vonten om groepen in alle kategoriejen te boizen. Ik em van bepoldje zjurieleiden, die dat dus doidelek nie doeng, goeird dazze da schandooleg vinnen alliejn al et weir en de moed da men aal gad emmen om der nen deftege stoet van te mauken, et weirk dammen der aal in emmen gestoeken. Oe miejr dagge nor bepoldje zjureiringen kekt, oe noiger dat de onkunde van sommegste opvalt. Ik geif mor e veirbeldj : zjurielid nr. 9 geift Venoin de 3e leste plosj me 49 poentjen en zetj de Zwiejtzoel'n op de 12e plosj. Oever smauken kee je disketeiren mor teis es toch wel een betjen te noig. As ge ten ziet wie dat da bewust zjurielid doe winnen, zonder afbreuk te doeng oon diejne groep mor vandejoor wooren ze iets minder as anders.
Ann
Sjattlantis
A.Dooms
Ajoin

Berichtdoor A.Dooms » 10 maart 2010, 15:10

Coeimaaneken schreef:
David2028 schreef:Kem hier oeik isj ne loist onder oeigen gezien van den oitslag

Awel, ik goon et zelfste doeng oon de juryleiden nummerau 1 én 2......
Dagge iemand ni doe vintj, das aa oigen miejnink, moor dagge de mensjen mor 34/100 geift of 45/100.....door zakt men broek van af zelle!
Slecht nor aa miejnink, da kaan zen, mor boizen.....????? Nummerau 2 geift zelfs oon zwisj 25/100........ze moesten em mor e vierde van zen madolje en zen bongskes geiven!!!!!

Sjeem on joe besteken!

Jurgen

En zjurielid nr. 6 diejnen boist Gestoikt, Zwisj, de Popollekes en Sjatt. En geir en LDVD mè de hakken oever de sloet. Zemmen weir de sikkeleers of zen zeer et ?
Ann
Sjattlantis
A.Dooms
Ajoin

Berichtdoor fillie » 10 maart 2010, 15:41

sjans da ze mennen naum ni bé men poentjen gezetj emmen.

Moeder Sjatt kood, Coeimaan kood en misjelekken auverecht omdat'n giejn poentjen gekreigen eit.
4983 keer bedankt ...
fillie
Ajoin

Berichtdoor A.Dooms » 10 maart 2010, 15:58

fillie schreef:sjans da ze mennen naum ni bé men poentjen gezetj emmen.

Moeder Sjatt kood, Coeimaan kood en misjelekken auverecht omdat'n giejn poentjen gekreigen eit.

As ek kood ben, zieje, oeirde en leisde van moi ander dinges. Sjatt eit vandejoor de poentjen nie opgevraugd, weir emmen ze van iemand deirgestierd gekreigen en pas teis wiekend. Ander jooren stonten men derekt oon de deir van den deerweerder :wink: . Dus weir wooren der nie echt mei begoon. Et was mor as ek oeirden da 3 zjurieleiden 100/100 emmen gegeiven oon De Loge dak toch ne kiejr waa koiken nor de poentjen. En oe miejr dak er nor koik, oe noiger dak et vin mor kood, nieje, nieje, ge zotj mè ondertissen beiter moeten kennen !
Ann
Sjattlantis
A.Dooms
Ajoin

Berichtdoor DoemeVoesj » 10 maart 2010, 16:32

Misschieng moeten ze mor isj de naumen van de juryleden en eer numerooken vroigeven achter carnaval.
Ten zellen er mss gin onoeizel poentjen nimmer gegoeven werren.

Tes ten oek ni de bedoelink van die mensjen achteraf te gon lynchen ast a ni oonstoot :)
DoemeVoesj

Berichtdoor de flippen » 10 maart 2010, 16:53

ja, als ge de punten bekijkt, zitten er heel rare zaken tussen
van het ene uiterste in het andere
maar gelijk of we als groep veel of weinig punten krijgen, wat mij eigenlijk interesseert: waarom geeft jurylid X of Y zo veel of weinig punten aan de groep?
hij kan daar een goeie reden voor hebben, en smaken verschillen nu eenmaal
maar die reden interesseert mij wel
en daar hoeft geen naam op te plakken van mij, dat interesseert mij ni, maar wel de motivatie
Ja men schaupen...
de flippen

VorigeVolgende

Keer terug naar Ingeschreven CVA Groepen